whatsapp
E-mail

U stand Ezong Guangzhou Expo hà splutatu in pupularità, tistimuniendu a forza di a marca

A "Prima piattaforma per l'imprese campione" di l'industria di a custruzzione è a decorazione di a Cina - Guangzhou Construction Expo hè sempre affollata questu annu. A scena hè piena di grandi nomi è populari.

U spaziu di mostra di sta mostra hè 400.000 metri quatratu, è più di 2.000 cumpagnie anu participatu à a mostra. A scala hè assai più grande di quella di l'anni precedenti. Tutte l'imprese cumpetenu nantu à a listessa tappa, è ognunu hà i so trucchi unichi.

A sala di mostra di Guangzhou Yizhong Aluminium Co., Ltd. hè situata in 5.1-33, Area A di u Canton Fair Complex. L'aspettu di a sala di mostra combina moda è simplicità, ma l'eleganza high-end, stupente à u primu sguardu, è sempre à circà, hè straziante!

3-1

L'8 di lugliu di u 2018, a 20th China Construction Expo (Guangzhou) hè finalmente ghjunta cum'è previstu sottu à l'aspittà di u publicu!

Ci hè ancu una grande onda di persone.

Ùn pigliò micca assai per l'apertura di l'esposizione, a folla di Ezong era digià affollata, è a scena di folla vivace era veramente calda.

Esattamente quantu hè populari, ognunu guarda sempre direttamente à a stampa è sente l'atmosfera in a scena.

A scena di l'esposizione hè in crescita, è l'area di l'esposizione di serratura intelligente hè assai vivace!

3-2
3-3

L'esposizione di custruzzione di quist'annu hè diventata una tappa per Ezong per mustrà i so rializazioni à tutti. U spiritu di squadra Ezong si batte attivamente è mostra u forte spiritu di squadra di Ezong à i clienti di mostra. Avemu da unisce a manu cù una varietà di suluzioni di produttu innovatori, cumprese i prudutti cum'è "Swing Door", "Clean Door", "Medical Airtight Door", "Air Ceiling", "Medical Bed Head Unit", "Purification Series" Brand. forza.

3-1
3-4

A Guangzhou Construction Expo hè stata un avvenimentu maiò in l'industria per parechji anni. Quasi tutti i grandi nomi participaranu, micca solu per a prumuzione di l'investimentu è l'allargamentu di u mercatu, ma ancu per a visualizazione di a marca è per spazzole u so propiu sensu di prisenza à l'industria.

A mostra hè calda, l'oru veru ùn hè micca a paura di u focu, i prudutti boni ùn anu micca paura di l'ispezione!

3-5
3-6

Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021