whatsapp
E-mail

Stallà a porta pulita chirurgica currettamente?

E porte pulite chirurgiche sò assai impurtanti per i spitali. I metudi di stallazione impropriu ùn solu micca cumpensà cumplettamente l'efficacità di a porta, ma ancu riduce a vita di serviziu di a porta. Avete bisognu di attentu à questi punti durante u prucessu di stallazione.

Installazione di una trave di porta pulita

U dispusitivu di fasciu superiore di a porta pulita di a sala operatoria richiede una attenzione speciale durante u prucessu di stallazione è hè un ligame impurtante in tuttu u prucessu di stallazione. Perchè u chassis hè furnutu cù l'equipaggiu meccanicu è l'equipaggiu di cuntrollu elettricu hè fissatu nantu à questu, a cunnessione trà u fasciu è u fasciu, u fasciu è u latu di u foru hè necessariu per avè una certa forza, rigidità è stabilità.

Se u disignu in i disegni preliminari di a custruzzione ùn hè micca in u locu, u persunale di cuncepimentu deve esse cuntattatu per l'implementazione durante a custruzzione di a struttura principale.

E parti incrustate cunnesse à e duie estremità di a trave sò ancorate in u cumpunente di cimentu armatu.

Se a porta pulita di a sala operatoria hè stallata nantu à un muru portante o altri annessi, assicuratevi chì a pista di lega d'aluminiu hè livellu, dritta è forte dopu a stallazione. Prestate attenzione à mantene u nivellu quandu installate, è mantene l'errore menu di un millimetru.

Se u fasciu ùn hè micca livellu, pruvucarà una forza irregolare quandu a porta cammina, chì riducerà a vita di a macchina.

Installazione di notch è traccia

Per e porte pulite di l'operatore equipate di travi guidate, i travi di lignu deve esse accuratamente incrustati in a direzzione di a traiettoria più bassa di a porta attiva, è a lunghezza di e travi di lignu deve esse più grande di duie volte a larghezza di a porta di apertura. U metudu di picking post ùn hè micca adattatu per assicurà a qualità di a tacca è a junction of the low rail and the floor. Sè a pista di a porta pulita di a sala operatoria hè stallatu nantu à un quadru di ferru saldatu, u materiale di u quadru generale di a porta attiva deve esse un tubu di ferru quadru chì hè uni pochi millimetri più grossu di u muru, o altri materiali cù apprupriati (o megliu) forza.
A stallazione di a porta-frame

Quandu si stallanu u quadru di a porta pulita di a sala operatoria, assicuratevi chì u quadru tutale sia livellu, drittu, forte, strettu è stabile. U trackside di u dispusitivu deve esse liscia è senza burrs.

Altre cose chì vale a pena menzionate

In più, per via di u cuntenutu di alta tecnulugia di a porta pulita di a sala operatoria. L'affidabilità di l'equipaggiu meccanicu, l'equipaggiu automatizatu o l'equipaggiu intelligente hè assai diversu, è u prezzu hè ancu assai diversu. Per quessa, i prudutti di e marche maiò deve esse usatu quantu pussibule per assicurà a durabilità, a sicurità, è menu fallimenti. 

Avemu da pagà assai attente à a qualità è a stallazione di a porta di a sala operatoria, perchè a porta di a sala operatoria pò esse realizatu a so funzione. Pò isolà l'ambiente da i dui lati di a porta, cum'è u rumore, u flussu di l'aria è a radiazione, è ancu assicurà una bona tenuta di l'aria.

As un fabricatore di porta pulita, Vi cunsigliu i nostri prudutti. U prezzu hè accessibile è a qualità hè garantita. Per piacè cuntatta ci se ne avete bisognu.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021