whatsapp
E-mail

Mantenimentu di stanza bianca

I prucedure di mantenimentu regulare di ogni ghjornu, settimanale, mensile è trimestrale aiutanu à assicurà a conformità di a stanza pulita, indipendentemente da u livellu di a stanza pulita. Per esempiu, l'aria di pressione pusitiva in una stanza pulita di Classe 10 deve esse svolta à u flussu pienu per almenu 30 minuti prima di pulisce per assicurà l'aria pulita è fresca in a stanza. U travagliu di pulizia principia da u puntu più altu è và finu à u pianu. Ogni superficia, angulu è davanzale di a finestra hè prima aspiratu è poi asciuttu bagnatu cù una stanza pulita. L'operatore sguassate a superficia in una sola manera - da ellu stessu o luntanu da ellu stessu - perchè u muvimentu di sguassatu "avanti è avanti" produce più particelle ch'è ne elimina. Anu ancu aduprà una superficia pulita pulita o spugna ogni novu colpu per prevene a redeposizione di contaminanti. Nantu à i muri è i finestri, u muvimentu di asciugà deve esse parallelu à u flussu di l'aire.

U pianu ùn hè nè cera nè lucidatu (materiali è prucessi chì contaminanu a stanza), ma puliti cù una mistura di acqua DI è isopropanol.

U mantenimentu di l'equipaggiu di sala limpia richiede ancu prucessi speciali. Per esempiu, per prevene a diffusione di grassu è cuntrullà a so contaminazione moleculare di l'aria (AMC), l'equipaggiu chì hà bisognu di lubricazione hè protettatu è isolatu da policarbonate. Un travagliadore di mantenimentu in un mantellu di laboratoriu porta trè paia di guanti di lattice per stu travagliu di mantenimentu. Dopu a lubricazione di l'equipaggiu, u persunale di mantenimentu hà toltu i guanti esterni, i vultò è i pusonu sottu a tappa protettiva per prevene a contaminazione d'oliu.

60adc0f65227e

 Se sta prucedura ùn hè micca seguita, u rappresentante di u serviziu pò abbandunà u grassu nantu à a porta o l'altru superficia quandu abbanduneghja a stanza pulita, è tutti l'operatori chì dopu toccu u manicu di a porta sparghjeranu u grassu è i contaminanti organici.

Certi equipaghji specializati in sala pulita deve esse ancu mantenutu, cumpresi i filtri d'aria di particulate d'alta efficienza è e griglie di ionizazione. Aspirate u filtru HEPA ogni 3 mesi per sguassà e particelle. Recalibrate è pulite a griglia di ionizazione ogni sei mesi per assicurà a tarifa di liberazione di ioni adatta. A stanza pulita deve esse riclassificata ogni 6 mesi cunfirmendu chì u nùmeru di particeddi di l'aria risponde à a designazione di classa di stanza pulita.

Strumenti utili per a rilevazione di a contaminazione sò i contatori di particelle d'aria è di superficia. U contatore di particelle di l'aria pò verificà i livelli di contaminanti à intervalli di tempu stabiliti o in diverse lochi per 24 ore. U nivellu di particeddi deve esse misuratu à u centru di l'attività induve i prudutti seranu - à l'altitudine di u tavulinu, vicinu à u trasportatore, è in i posti di travagliu, per esempiu.

Un contatore di particelle di superficia deve esse usatu per monitorizà a stazione di travagliu di l'operatore. Se u pruduttu si rompe, l'operatore pò aduprà u dispusitivu dopu a prucedura di pulizia per stabilisce se una pulizia supplementaria hè necessaria. Una attenzione particulare deve esse pagata à i sacchetti di l'aria è i crevimenti induve e particelle ponu accumulà.

Semu fornitori di porte di stanza pulita. Sè site interessatu à i nostri prudutti, per piacè cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021