whatsapp
E-mail

CHCC | A 19th National Hospital Construction Conference hà ghjuntu in scena u primu ghjornu

U primu ghjornu di a mostra, a scena era assai viva è assai calda.

Guangzhou Yizhong Exhibition si trova in Hubei • Wuhan International Expo Center stand A3G13. L'apparizione di a cabina combina a moda è a simplicità, ma l'eleganza high-end, chì face chì a ghjente si senti luminosa.

Ùn ci hè micca pigliatu assai tempu per a cabina di Yi Zhong per esse affollata di ghjente. A folla animata era veramente troppu calda. Quantu hè calda? Ognunu pò guardà direttamente à a stampa è sente l'atmosfera vivace di a scena.

5e8bec4c73811
5e8bec4c73b01

Da u 19 di Maghju à u 21 di Maghju, a 19a "Conferenza Naziunale di Custruzzione di l'Ospedale" assai attesa hè stata aperta in u centru di l'Expo Internaziunale di Wuhan. Guangzhou Yizhong Aluminium Co., Ltd hà cumpetitu cù parechje marche di custruzzione di l'ospitale cunnisciute Salute cun fiducia u principiu di u festival di l'industria di l'ospitalità. Aghjunghjite e mani cù i clienti novi è vechji è l'amichi di i media per assistisce à l'avvenimentu annuale di l'industria di a custruzzione di l'ospitale in Cina.

U primu ghjornu di a cunferenza, u spiritu di squadra di Yizhong era attivu è sfidau, dimustrendu u forte travagliu in squadra di Yizhong à i clienti di mostra. In questa mostra, avemu unitu a manu cù una varietà di suluzioni di produttu innovatori, cumprese "Porta battente" è "Porta pulita", "Porta ermetica medica", "Unità di testa di letto medica", "Serie di profili di purificazione", ecc. assai ricunnisciutu da parechji franchisees interessati, è a mostra hà apertu bè. U primu ghjornu, ci eranu parechji clienti interessate chì visitanu u stand Yizhong, è a scena era assai calda.

5e8bec4c73d61
5e8bec4c731ea

A mostra hè calda, l'oru veru ùn hè micca a paura di u focu, i prudutti boni ùn anu micca paura di l'ispezione!

U primu ghjornu di a cunferenza, u spiritu di squadra di Yizhong era attivu è sfidau, dimustrendu u forte travagliu in squadra di Yizhong à i clienti di mostra. In questa mostra, avemu unitu a manu cù una varietà di suluzioni di produttu innovatori, cumprese "Porta battente" è "Porta pulita", "Porta ermetica medica", "Tettu d'aria di fornitura", "Cintura d'equipaggiu medicale", "Lampade pulite", " I profili d'aluminiu puliti è l'accessori ", etc., sò stati assai ricunnisciuti da parechji franchisees interessati, è l'esposizione hà apertu bè. U primu ghjornu, ci eranu parechji clienti interessate chì visitanu u stand Yizhong, è a scena era assai calda.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021